Zatrzymane w kadrze
Chwile zatrzymane w kadrze.

Międzydziałowe Gwiezdne Wojny! Sprzedaż vs. Marketing.
Sprzedaż: Te ich leady to są do dupy! Marketing: To oni nie umieją domykać sprzedaży! Tak wyglądają najczęściej międzydziałowe Gwiezdne

Dziś w B2B już prawie nikt nie kupuje od nieznanych firm!
Warto postawić na szczerość i zadać sobie jedno cholernie ważne pytanie: Kiedy ostatnio kupiliście coś poważnego od firmy, o której

Sprzedaż w B2B to maraton, a nie sprint za leadami!
Im szybciej zrozumiesz, że sprzedaż w B2B to nie zawody w kolekcjonowaniu i zdobywaniu jak największej ilość ledów w jak

Zgaś kolejną czerwoną lampkę w głowie klienta.
Dzisiejszy proces zakupowy w B2B przypomina trochę jazdę Teslą na autopilocie: technologia przejmuje większość rutynowych zadań, a człowiek wkracza dopiero

O tam są! Popatrz, tam są! Nooo patrz, tam są, ale Ty tego nie widzisz.
Wiesz dlaczego? Masz czasem wrażenie, że klienci się przed Tobą chowają? Jesteś przekonany, że Twoja oferta jest najlepsza, masz genialny

Pogoń tylko za NOWYM klientem to strzał w kolano!
Też to tak widzicie? Obserwuję wiele firm B2B oraz to jak układają swój marketing i za każdym razem nie mogę

Jak zagadać do klienta B2B, a jak do B2C?
Dziś komunikacja to jeden z najważniejszych elementów, który buduje przewagi konkurencyjne i bardzo wzmacnia procesy sprzedażowe. Sposób w jaki rozmawiamy

„Potrzebuję tylko więcej leadów!” czy aby na pewno?
„Potrzebuję tylko więcej leadów!” to nie najlepsze lekarstwo na wszystkie dolegliwości braku sprzedaży. Jak tylko zajrzysz do internetów i wpiszesz

Najczęstsze błędy w sprzedaży online B2B, czyli nie rób tego w internetach, bo wszyscy to zauważą 🙈
❌ Uruchamiasz za dużo kampanii na raz przy niedużym budżecie ❌ Brakuje Ci cierpliwości, oczekujesz na wynik genialny zaraz po

Co zrobić, żeby zminimalizować “efekt opóźnienia” w marketingu B2B?
„efekt opóźnienia” jest naturalnym elementem marketingu B2B, który wynika z długiego cyklu sprzedaży, czyli tego jak kupuje B2B. O samym

Decyzje w B2B nie są wyłącznie racjonalne
W kupowaniu B2B karty rozdają emocje i grają o wszystko! Najczęściej gdy rozmawiamy o emocjach i ich wpływie na proces

Jak reagować na negatywne opinie w sklepie internetowym?
Radzenie sobie z nieprzychylnymi komentarzami wcale nie jest prostym zadaniem. Pierwsza i najważniejsza rada: nie kombinuj, nie odczarowuj sytuacji, sprawdź

“Efekt opóźnienia” to to coś w marketingu B2B, co może doprowadzić Cię do szału, złości i zwątpienia…
Ręka w górę – wszyscy ci, którzy pierwszego dnia po odpaleniu kampanii usłyszeli sakramentalne “wszystko super, ale gdzie są zamówienia?”

Nie zacznę sprzedawać w internetach bo boję się, że…
⬛️ będę obwiniany za błędną decyzję ⬛️ stracę swoją reputację ⬛️ będę musiał mocniej zaangażować się w projekt ⬛️ będę

Największe wyzwania w e-commerce: Jak dostosować się do zmieniającego się krajobrazu?
Od pewnego czasu obserwuję znaczący trend wśród klientów B2B – ich potrzeba zakupów online staje się coraz mocniejsza i wyraźna.

Customer Lifetime Value (CLV) dlaczego w B2B go potrzebujesz i warto go liczyć?
Customer Lifetime Value (CLV) to król pośród królów wskaźników 👋Marketing jest drogi- słyszę to bardzo często od swoich klientów. Nie

Jak Rybak Swojej Sieci. Trzymaj się Tych 5 Zasad Tworzenia Treści!
Jeśli Ci się spieszy, zasady znajdziesz na końcu posta, ale zachęcam Cię do przeczytania wszystkich akapitów, bo pewnie znasz tę

Budowanie zaufania w marketingu B2B: Jak unikać pułapek w strategii treści?
Coraz więcej marketerów B2B dostrzega wartość marketingu treści. Niestety wielu z nich wpada w pułapki, które znacząco obniżają jego efektywność.

Jakie są główne wyzwania w obsłudze klienta w e-commerce B2B?
Wiele firm koncentruje swoje działania na rozbudowie procesów sprzedaży, bardzo często zapominając o jednym z najważniejszych aspektów jakim jest Obsługa

Dlaczego wdrożenie B2B e-commerce to nie bułka z masłem?
Jako dyrektor marketingu i konsultant biznesowy e-commerce miałem okazję pracować przy wielu projektach wdrożeniowych, w bardzo różniących się od siebie

Bezsensowne zmiany, tony głupich poprawek i durnych ulepszeń…
Świetnie to znasz, prawda? Jeśli choć raz brałeś udział w realizacji projektu wdrożeniowego e-commerce dla swoich klientów. Sumiennie odrobiłeś swoje

Dlaczego Twoja strategia treści w B2B może nie działać?
Publikowanie każdego dnia ≠ dobra strategia treści. Coraz częściej słyszymy, że marketing treści to jedno z kluczowych narzędzi, które marketerzy

Jaka powinna być STRONA GŁÓWNA w serwisie e-commerce?
Świat e-commerce to bardzo dynamiczne i zmienne środowisko, w którym projektowanie UI (User Interface) i UX (User Experience) odgrywa kluczową

Skuteczność Marketingu w B2B: Jak Budować Emocjonalne Połączenia z Klientami?
Moja ulubiona definicja marketingu pochodzi od Jaya Conrada Levinsona: „Marketing to każda forma kontaktu Twojej firmy z kimkolwiek ze świata.”