Zatrzymane w kadrze
Chwile zatrzymane w kadrze.

Nie zacznę sprzedawać w internetach bo boję się, że…
⬛️ będę obwiniany za błędną decyzję ⬛️ stracę swoją reputację ⬛️ będę musiał mocniej zaangażować się w projekt ⬛️ będę

Największe wyzwania w e-commerce: Jak dostosować się do zmieniającego się krajobrazu?
Od pewnego czasu obserwuję znaczący trend wśród klientów B2B – ich potrzeba zakupów online staje się coraz mocniejsza i wyraźna.

Customer Lifetime Value (CLV) dlaczego w B2B go potrzebujesz i warto go liczyć?
Customer Lifetime Value (CLV) to król pośród królów wskaźników 👋Marketing jest drogi- słyszę to bardzo często od swoich klientów. Nie

Jak Rybak Swojej Sieci. Trzymaj się Tych 5 Zasad Tworzenia Treści!
Jeśli Ci się spieszy, zasady znajdziesz na końcu posta, ale zachęcam Cię do przeczytania wszystkich akapitów, bo pewnie znasz tę

Budowanie zaufania w marketingu B2B: Jak unikać pułapek w strategii treści?
Coraz więcej marketerów B2B dostrzega wartość marketingu treści. Niestety wielu z nich wpada w pułapki, które znacząco obniżają jego efektywność.

Jakie są główne wyzwania w obsłudze klienta w e-commerce B2B?
Wiele firm koncentruje swoje działania na rozbudowie procesów sprzedaży, bardzo często zapominając o jednym z najważniejszych aspektów jakim jest Obsługa

Dlaczego wdrożenie B2B e-commerce to nie bułka z masłem?
Jako dyrektor marketingu i konsultant biznesowy e-commerce miałem okazję pracować przy wielu projektach wdrożeniowych, w bardzo różniących się od siebie

Bezsensowne zmiany, tony głupich poprawek i durnych ulepszeń…
Świetnie to znasz, prawda? Jeśli choć raz brałeś udział w realizacji projektu wdrożeniowego e-commerce dla swoich klientów. Sumiennie odrobiłeś swoje

Dlaczego Twoja strategia treści w B2B może nie działać?
Publikowanie każdego dnia ≠ dobra strategia treści. Coraz częściej słyszymy, że marketing treści to jedno z kluczowych narzędzi, które marketerzy

Jaka powinna być STRONA GŁÓWNA w serwisie e-commerce?
Świat e-commerce to bardzo dynamiczne i zmienne środowisko, w którym projektowanie UI (User Interface) i UX (User Experience) odgrywa kluczową

Skuteczność Marketingu w B2B: Jak Budować Emocjonalne Połączenia z Klientami?
Moja ulubiona definicja marketingu pochodzi od Jaya Conrada Levinsona: „Marketing to każda forma kontaktu Twojej firmy z kimkolwiek ze świata.”

Psst! znam sekret, 3 triki na szybki sukces w internetach! Chodź, podzielę się nimi z Tobą…
Internet aż huczy od tysięcy złotych porad. I co? Jak myślisz? W wyobraźni pluskając się już w swoim prywatnym basenie,

Jak wykorzystać MAILING do wsparcia sprzedaży internetowej?
Mailing jest przereklamowany! Mówili. Nie działa! Mówili. Po cholerę go robić? Mówili. A ja mówię RÓB mailingi, ale RÓB je

Jakie błędy najczęściej, popełniają ludzie rozpoczynający biznes online?
Sprzedaż w internecie to świetna szansa na rozwój firmy. Wiele osób rozpoczyna swoją przygodę z biznesem otwierając właśnie swój sklep

60-80% reklam w B2B nie dowozi podstawowych celów – co z tym zrobić?
To dużo, to bardzo dużo… Czy wiedzieliście, że aż tyle reklam B2B nie osiąga zamierzonych celów? Te alarmujące dane znalazłem

4 największe obawy przedsiębiorców dotyczące sprzedaży online
⚫ muszę dużo zainwestować⚫ nie mam pewności, że to mi się opłaci⚫ brakuje mi kompetencji w zespole⚫ nie wiem od

Nie czekaj na idealne warunki.
Zacznij od małego działania, które pozwoli Ci się rozkręcić 😉 Pisząc ten post, mam przed oczami Adama Małysza i jego

Najczęstsze błędy przy wdrożeniach B2B e-commerce, czyli lista tego czego nie robić żeby nie było lipy!
Dziś chciałbym podzielić się listą błędów, które bardzo często obserwuję przy wdrożeniach e-commerce B2B. Wdrażając serwis B2B e-commerce warto je

Jak zorganizować produkty w sklepie internetowym?
Czym jest kategoryzacja produktów w e-commerce? Kategoryzacja produktów to stworzenie konkretnej struktury, oraz ram opartych na cechach, które charakteryzują te

Pokolenie Z — po prostu zaakceptuj to, że ONI mają inaczej!
Kluczem do efektywności w działaniach online jest zbudowanie spójnej komunikacji, stworzenie oferty opartej na wartościach. Trudno jest to zrobić bez

Jak otworzyć sklep internetowy i nie zwariować? | panWokularach internety tłumaczy | Cz. 3
Jak prowadzić sklep internetowy, żeby kupowali? Dziewczyno, chłopaku, przedsiębiorco, przedsiębiorczyni! Wygląd ma znaczenie! Szczególnie, jeśli chodzi o internety. Wychodząc na

SEO porady. Jak napisać dobry “title tag”?
Tagi tytułowe “title tag” są cholernie ważnym elementem funkcjonowania Twojego sklepu internetowego. Warto je optymalizować pod kątem wyszukiwań i budowy

Jak otworzyć sklep internetowy i nie zwariować? | panWokularach internety tłumaczy | Cz. 2
Chcesz sprzedawać w internetach tak, żeby interes się kręcił?
Musisz połączyć wiele teoretycznie niepołączalnych elementów. Branding, komunikacja, procesy sprzedażowe, marketing z działaniami płatnymi, organicznymi i kontentowymi. Ogarnąć koszty, budżety, dodatkowo logistykę, która pokaże Ci, że wysyłki i zwroty “to tylko kłopoty” :). No musiałem, Kazik- uwielbiam Cię!

Jak otworzyć sklep internetowy i nie zwariować? | panWokularach internety tłumaczy | Cz. 1
To, że „wszyscy teraz sprzedają w sieci” nie jest żadnym argumentem do tego, żeby zaczynać swoją przygodę ze sprzedażą online. Praca w internetach przypomina czasem grę w Jumanji. Aleeeee, żeby nie było, robota w internetach jest super, daje mega radochę i satysfakcję.