Kiedy chcesz sprzedawać więcej, patrząc tylko w jedna stronę…

Pewnie znasz tę historię…

Prezes/Dyrektor/Manager: “Potrzebujemy na już więcej nowych klientów!”

Ja: Ale czy na pewno? 

Niestety w wielu firmach nadal najwięcej pary idzie w zdobywanie nowych klientów i tylko w takich działaniach właściciele, zarządcy, dyrektorzy, managerowie widzą podstawę wzrostu sprzedaży. 

I żeby było jasne, uważam że pozyskiwanie nowych klientów jest cholernie ważnym elementem budowy wydajnych i efektywnych procesów sprzedaży. Ale mówię stanowcze NIE trzymaniu się tylko tego i budowie wzrostu za pomocą tylko takich działań. 

Zdefiniowałbym trzy rodzaje postawy, które opisują podejście do budowania wzrostu sprzedaży:

(1) → banda NOWEGO

↳ tylko największa ilość nowych klientów przytarga nam sukces

↳ łapmy ich jak najwięcej 

(2) → banda LENIWCA

↳ mam to co mam, a mam ich wielu 

↳ jak zadzwonią, to ich obsłużę 

(3) → banda TEGO CO WIE CO I JAK 🙂

↳ szukam nowych klientów, ale nie jak kamikadze 

↳ sprawdzam gdzie mogę podnieść ceny 

↳ zerkam na to, co jeszcze mogę sprzedać obecnym klientom 

↳ wyszukuję co mogę dodać jako dodatkowe opcje do swoich ofert

Bądź jak banda TEGO CO WIE CO I JAK 🙂

Bo niewykorzystanie tych możliwości = brak stałych i powtarzalnych wzrostów przychodów…


🛒 B2B też sprzedaje w internetach!

#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…🎈

👉 Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.