panWokularach

SEO porady.  Jak napisać dobry “title tag”?

Internety

Tagi tytułowe “title tag” są cholernie ważnym elementem funkcjonowania Twojego sklepu internetowego. Warto je optymalizować pod kątem wyszukiwań i budowy doświadczeń klientów. Zaprojektowane i napisane we właściwy sposób, znacznie zwiększają efektywność wyszukiwań organicznych.   Buduj SEO o niskim nakładzie pracy i dużym wpływie, zerknij na kilka porad i zoptymalizuj “title tag” w swoim sklepie internetowym.  Zwróć […]

Tagi tytułowe “title tag” są cholernie ważnym elementem funkcjonowania Twojego sklepu internetowego. Warto je optymalizować pod kątem wyszukiwań i budowy doświadczeń klientów. Zaprojektowane i napisane we właściwy sposób, znacznie zwiększają efektywność wyszukiwań organicznych.  

Buduj SEO o niskim nakładzie pracy i dużym wpływie, zerknij na kilka porad i zoptymalizuj “title tag” w swoim sklepie internetowym. 

Zwróć uwagę na długość tytułu

Zaleca się, żeby tytuły miały mniej niż 60 znaków, ale świat realny jest oczywiście bardziej skomplikowany i definiuje dokładny limit wyświetlania oparty na 600-pikselowym kontenerze. Ze względu na to, że poszczególne litery zajmują różną ilość miejsca w linijce.  

Jeśli tytuł będzie zbyt długi, wyszukiwarki mogą go zmienić w momencie wyświetlania, skracając go, dodając wielokropek („…”), lub usuwając słowa.  

Unikaj pisania tytułów WIELKIMI LITERAMI 

Mogą być trudne do odczytania przez użytkowników wyszukiwarki i mogą poważnie ograniczać liczbę znaków wyświetlanych przez Google.

Uważaj na ilość słów kluczowych

Chociaż nie otrzymasz srogiej kary za długi tytuł, możesz wpaść w kłopoty, jeśli zaczniesz wypełniać tytuł słowami kluczowymi w sposób, który negatywnie wpłynie na doświadczenia użytkownika, jak w tym przykładzie:

Kup buty | Najlepsze buty | Tanie buty | Buty na sprzedażlepiej

Unikaj budowania tytułów na bazie listy fraz kluczowych lub odmian tego samego słowa kluczowego powtarzanego w kółko. 

Zbuduj unikalny tytuł na każdej stronie 

Unikalne tytuły pomagają wyszukiwarkom zrozumieć, że treść strony jest po prostu wartościowa, co więcej zwiększają CTR’y, czyli to, czy ktoś kliknie lub nie :). 

Umieść kluczowe słowa na początku tytułu

Co dwa lata firma Moz bada opinie dziesiątek najzdolniejszych marketerów na świecie i przeprowadza badania korelacji, aby lepiej zrozumieć działanie algorytmów wyszukiwarek. Wyniki ich badań pokazują, że słowa kluczowe znajdujące się bliżej początku tagu tytułu mogą mieć większy wpływ na rankingi w wynikach wyszukiwania.

Twórz tytuły dla swoich klientów

Pewnie, że tytuły są mega ważne dla SEO, ale nie dajmy się zwariować. Najważniejszym ich zadaniem jest złapanie i zatrzymanie uwagi użytkowników. Tworząc tagi tytułów myśl o optymalizacji pod kątem SEO i słów kluczowych, ale zawsze pamiętaj o użytkowniku oraz jego komforcie czytania, rozumienia i przyswajania treści. 

panWokularach | internety tłumaczy

to łatwe, KIEDY wiesz JAK…🎈

🚀 Podokręcajmy śrubki w Twoim sklepie internetowym!

#strategie | #ecommerce | #marketing | #komunikacja

Napisane przez : 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

O mnie

Jestem analogowym facetem w cyfrowym świecie. Nie potrafię funkcjonować bez muzyki, kina , teatru i fotografii. Lubię odkrywać nowe smaki, miejsca, zapachy. Potrzebuję przestrzeni, emocji i ludzi. Na co dzień pomagam markom, żeby znów były fajne i potrafiły rozmawiać :). Układam je w spójną całość, pokazuję jak budować interesujące historie, tworzyć i wdrażać strategie oraz nowoczesne technologie.

Platforma zarządzania zgodami od Real Cookie Banner