Sprzedaż w B2B to maraton, a nie sprint za leadami!

Im szybciej zrozumiesz, że sprzedaż w B2B to nie zawody w kolekcjonowaniu i zdobywaniu jak największej ilość ledów w  jak najkrótszym czasie, tym szybciej Twoja firma: 

↳ zacznie sprzedawać więcej i drożej

↳ obniży koszty i zwiększy zyski

Niby to proste, niby oczywiste, ale w dalszym ciągu większość działów marketingu słyszy: “więcej leadów, dostarczacie mi więcej leadów”. 

“Bo nie mamy sprzedaży! Bo nie dowieziemy wyniku! Bo…”

Bo dziś w B2B nie wygrywa ten, kto ma najwięcej kontaktów i potrafi uzbierać ich jak najwięcej i jak najszybciej. Sukces zbuduje ten, kto będzie działał z pomysłem, systematycznie i konsekwentnie.

(1) → będzie miał dobrze zdefiniowaną strategię wspartą współpracą marketingu i sprzedaży

(2) → będzie rozumiał,  że budowa segmentów oraz grup odbiorców to kluczowa sprawa

(3) → zbuduje skuteczną kwalifikację leadów, będzie analizował ich jakość 

(4) → zrozumie potrzeby klientów i zoptymalizuje pod nie  procesy sprzedaży 

(5) → pozna problemy klientów i zbuduje dla nich realne wartości

(6) → będzie rozumiał jak kupują jego klienci, i będzie potrafił się z nimi komunikować

Uwierz mi, nie potrzebujesz orderów ani pierwszego miejsca w pozyskiwaniu NOWYCH leadów. Potrzebujesz precyzyjnie przeprowadzić swoich potencjalnych klientów przez labirynty i skomplikowane ścieżki ich procesów decyzyjnych.  

Dziś zdanie “zadbaj o swoich klientów, poznaj ich, a nigdy wiecej juz nie będziesz musiał nachalnie sprzedawać” brzmi jak gotowy przepis na sukces!


#NieKombinujTylkoWiosłuj – to łatwe, KIEDY wiesz JAK…🎈

🛒 B2B też sprzedaje w internetach!

👉 Jeśli potrzebujesz w tym pomocy, napisz do mnie.